Anne Marie Quilt

Velkommen til Anne Maries Quilt !

tirsdag 13. januar 2009

SSCS gift for Levin and a wedding gift



Design :The pattern is from a new book " Sy Patchwork " by Lene Speich and Jane Sand(Danish



This is my gift to Levin/ I wannabe Crafty for my SSCS swap hosted by Chookyblue.I realy enjoyed this swap and it was my very first and I was not sure how everything would turn out. But everything went just great.
I made Levin a tabelrunner and a small wallhanging and as you can see I used every little piece of fabric!! Almost no leftovers and that made me very happy.

Dette er gaven jeg laget til Levin/ iwannabe crafty i Australia. Det var Chookyblue som organiserte hele swapen og hun gjorde en fantastisk jobb. Dette var en morsom oppgave og alt gikk veldig fint.
Jeg laget en løper og et lite veggbilde til Levin og som dere ser fikk jeg brukt opp nesten alle stoffene og det gjorde at jeg ble veldig fornøyd med meg selv.




A wedding gift for my niece. She married her dear Rune and are verry happy. She loved the tabel runner I made for her though I did not finish it before November. I have to admit she married in September.. I had another gift for them on the big day but I also wanted Kaja and Rune to have something made by me too!
Thank you Kaja, I realy hope you always stay this happy!!


Dette er bryllupsgaven jeg laget til min niese. Hun giftet seg med sin kjære Rune og de hadde en strålende bryllupsdag. Hun ble veldig glad for den romantiske løperen hun fikk til bryllupet fra meg. Hun giftet seg i september men løperen ble ikke ferdig før i november, ja ja sånn går det. Hun fikk selvfølgelig noe annet fint på selve dagen men jeg hadde lyst til at hun skulle ha noe jeg hadde laget også.
Hun ble kjempefornøyd , takk Kaja for ditt strålende humør!!

26 kommentarer:

  1. Nydelig løper, skjønner godt at hun ble fornøyd med denne!

    SvarSlett
  2. Dette var verkeleg vakkert! Er det Lise Bergene-hjerter du har laga?

    SvarSlett
  3. So very pretty! I am sure they were not too disappoiinted to wait a little longer for such a nice gift.

    SvarSlett
  4. That is a beautiful table runner. I am new in blog land and am really enjoying seeing all the beautiful quilts and things.

    SvarSlett
  5. Nydelig:-) Artig design og passet perfekt til en slik gave:-)
    Ha ei fin og kreativ uke

    SvarSlett
  6. Very pretty gifts for some very lucky people.

    SvarSlett
  7. The table runner is beautiful and will definitely be loved, I am sure!

    SvarSlett
  8. I love the gifts you made for Levin in the SSCS...........and a lovely wedding present also.......

    SvarSlett
  9. The quilt and table runner is beautiful!
    Kind regards,

    Sonnja & Bear Zonn

    SvarSlett
  10. They are beautiful! You did such a good job!

    SvarSlett
  11. My mother came over the other day. She was very impressed with my table runner and wall hanging. Unfortunately she though I had made them and was hoping to order one!
    Thank you so much Anne Marie - they are beautiful.
    l
    x

    SvarSlett
  12. Ååh, hvor er de smukke. Intet under at modtagerene er blevet glade. Jeg ville have været jublende glad, hvis det havde været mig.

    SvarSlett
  13. Beautiful Work and what lucky people to receive such pretty and special things from you!! Cathy

    SvarSlett
  14. Hei vennen!Takk for trivelig lunsj.
    Flott løper og veggbilde.
    Klem Linda :))

    SvarSlett
  15. They are so beautiful Anne Marie. You have a real gift for putting the colours together well and doing the job so neatly. I'm sure your swap partner was delighted.

    Who cares about lateness when they are getting such a beautiful heirloom made with love to treasure.

    Beautiful!

    SvarSlett
  16. Lovely presents ... the pinks are so pretty.
    Christine

    SvarSlett
  17. What lovely gifts I really like table runners but only have 2.... one of which is white so I don't put it on the table(I love it but it not very practical with a messy son) .....I need to make some more.

    SvarSlett
  18. Hei! Utrolig søte hjerter. Har tenkt jeg skal prøve meg på disse, engang.... :-) Har lagt igjen en hilsen til deg på bloggen min;-)

    SvarSlett
  19. Kjempefin løper!
    Du har utrolig mye fint på bloggen din.
    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  20. Hei Tante Anne!

    Jeg har lurt på når du skulle legge ut bilde av løper vår! Den er bare helt fantastisk flott, jeg er bare SÅ gladi den! fargene, hjertene alt er riktig med den. Og den er 10ganger finere i virkeligheten enn på bilde:)

    Stor klem fra Kaja

    SvarSlett
  21. En nydelig gave! Flink du.

    SvarSlett
  22. Flotte ting du lager!
    Og tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min :)
    Ha en flott uke :)

    SvarSlett
  23. The little quilt and table runner are gorgeous! Wonderful gifts for some very lucky folks!

    SvarSlett
  24. Flotte løpere og veggbilde. Skal si du er iherdig med syinga...

    SvarSlett