Anne Marie Quilt

Velkommen til Anne Maries Quilt !

onsdag 21. januar 2009

Pictures from our cottage


Don't laugh .. This was our christmas tree at our cottage last year.
We had a great time togehter with my mother.
I alsow wanted to show you picture of the view around our cottage. It is so lovley up there in the crisp air.
Right now I am on to my tea swap and cannot show you any picture unfortunate so you just have to be patient!
This weekend I am going to a Quiltclass with Andre' Walleborg as the teacher. He is a famous norwegian bag designer. I am so looking forward to this.
I wish you all a great weekend!


Ikke le, dette er juletreet vi hadde på hytta i julen. Vi hadde en fantastisk feiring der oppe sammen med min mor.
Her kommer det noen bilder fra området rundt hytta tatt 1 juledag. Det er så deilig der oppe og lufta er ren og frisk.
Akkurat nå holder jeg på med tea swap'n min så jeg kan ikke vise dere noe . Dere får vente tolmodig.
Til helga skal jeg på kurs med Andre' Wallenborg med quilteklubben. Jeg gleder meg masse. God helg alle sammen!!



















18 kommentarer:

  1. Beautiful Anne Marie! How lovely to have a cottage getaway. I can't wait to see all the projects the tea swappers are working on but I'll have to wait until March mailing!

    SvarSlett
  2. Flotte bilder fra Bortelid.Tenker dere hadde en koselig julefeiring på hytta. Unnskyld meg men jeg måtte le litt av det juletreet dere hadde.
    Vi skal på hytta denne helga, skal ha med noen venner som ikke har vært på den nye hytta vår.Da tar vi nok en runde rundt og ser oss om. Vi gjør igrunnen alltid det. Jeg har sett dere utenfor hytta deres et par ganger. Kjempefin plass dere har der.
    Så flink du er til å gå på kurs.Dette kurset høres veldig spennende ut. Jeg har tenkt å begynne å veve vesker,må bare rydde plass til den andre veven min også,først. Har sett en utenlandsk blogg med vevde vesker,mange gode ideer der.
    Ha ei fin helg og kos deg på kurset.

    SvarSlett
  3. The pictures are absolutely fabulous. What wonderful views you have. Thanks for sharing.

    SvarSlett
  4. What a beautiful place to have your Christmas! :0)

    SvarSlett
  5. Are all the pictures taken from your cottage?

    SvarSlett
  6. it looks so beautiful there - so clean and crisp!
    l
    x

    SvarSlett
  7. Så flott dere har det. Skikkelig adventshimmel og de flotte fjellene. Kos deg på kurs.

    SvarSlett
  8. It looks very cold there and what an amazing ski slope. I have only seen snow twice in my life.

    SvarSlett
  9. Lovely views, Anne Marie! The tiny tree makes the mountain of gifts look even bigger! Do you have to drive far before you are at the cottage?
    I would love to join you at the weekend class. Please show us next week what you did there.

    SvarSlett
  10. Look at those glorious slopes! Did you go skiing?

    I know what you mean about the tea swap.. I can't wait to see what everyone is making!

    SvarSlett
  11. Fantastisk juletre...!!!

    Jeg får helt Bortelid-lengsel når jeg ser bildene dine. Maja driver og maser annenhver dag om når vi kan dra på hytta til mormor igjen. Får håpe vi får til en tur snart, jeg har så lyst å gå på ski...

    Det høres ut som et spennende kurs du skal på. Håper du legger ut bilder etterhvert.

    SvarSlett
  12. Heisann...
    Å for et søtt tre da... Flotte bilder...

    Ha en koselig dag og uke...

    SvarSlett
  13. Hei!
    Såg koselig ut fra julefeiring på hytta! Kunne godt tenkt meg ett sånt lite juletre :)

    Ligger noe til deg på bloggen min :)

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  14. Absolutely Breathe taking views! Have a great weekend!! Cathyx

    SvarSlett
  15. Hvor ser der dejligt ud ved jeres hytte :-).
    Min korte tyske indlæg på bloggen er et link til en tysk tekst om farvning af garn, da jeg har fået spørgsmål fra et par tyske læsere. Hvis du er interesseret, kan du finde min danske tekst om garnfarvning lidt nede i bloggen - sidste uge tror jeg.
    God weekend.
    Mange hilsner
    Anne-Mette

    SvarSlett
  16. Good luck with your quilt class. I can't wait to see what you make. I've been busy with secrets and have threatened Stephanie with emailing her a pic of my off cuts. :-)

    Oooo skiing! I love to ski and the sight of that snow- soft pastel colours. What a lovely location for your cottage.

    Sorry I did laugh at your christmas tree. I have an even smaller one shhhh. Anyway with so many beautiful trees growing outside, you didn't need a huge one inside too.

    SvarSlett
  17. Love all the pictures, your cottage and the surroundings are beautiful! I hope you had a great weekend sewing and learning new things! I'm also working on the projects for the Tea Swap!

    SvarSlett
  18. Så flotte bilder du tar. Vakkert! Og juletreet er akkurat sånn det skal være på hytta ;). Skal bli spennende å se hva du lager på kurset.

    SvarSlett