Anne Marie Quilt

Velkommen til Anne Maries Quilt !

søndag 25. januar 2009

2 Awards



Denne avarden har jeg fått av min venn Chevostar, tusen tusen takk!!

I got this award from Chevostar, thank you so much!!

I would love to give this award to:

Stephanie
Eileen
Levin
Anne Mette
Melanie
Jackie
Catherine
Sonja
Suzie
Tiriltunge
Linda




Jeg har fått denne flotte awarden fra Hallingjenta, dette er en ny blogg for meg. Det er alltid gøy når noen "nye" bloggere besøker bloggen min.. Ta en tur over til henne og si hei.. Jeg tror veldig mange har mottat denne awarden allerede, hvis du ikke har fått den, vær så snill å ta den til deg!!
Hallingjenta tusen tusen takk for awarden, det var veldig koselig..

I have got this great award from Hallingjenta, this is a "new" blogg to me and I realy loved this visit. Please pop over and say hi..
I guess most bloggers already has received this award so please if you have not received, it pick it up!!
Hallingjenta, thank you ever so much for this award..

Teksten som høyrer med er:
“Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET- nærhet i rom, tid og forhold!
Disse bloggerne er usedvanlig sjarmerende og søte,
og formålet er å finne og å være venner.
De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse.
Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet,
vil enda flere vennskap ha forplantet seg.
Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse!
Gi denne utmerkelsen til åtte bloggere, som igjen må velge seg åtte nye.

12 kommentarer:

  1. Hei Anne Marie!Takk for Awards.
    Håper du hadde fin helg.
    Gikk kurset greit?Gleder meg til å treffe deg i morgen.Godt at valget er i boks.Hm,hm.Kan jeg få mønster til hjerteteppe?Du seer...
    Fortsatt god søndag!
    Klem fra Linda:))

    SvarSlett
  2. Takk skal du ha. Jeg føyer deg til i posten sammen med de andre, da jeg nettopp har fått den av andre også. Det blir rent for meget. :-)
    Ha ei fin uke, og så blir det spennende å høre om kurset (håper du blogger om det.)

    SvarSlett
  3. Hi Anne Marie, Thanks so much for the award! I am going to place it on my blog right now. You are so very kind! Have a terrific night!

    SvarSlett
  4. Thank you Anne Marie! I am truly enjoying being Tea Swap hostess!

    SvarSlett
  5. why thank you anne marie. i feel like i haven't been very creative lately as i've had children home on holidays for the past six weeks. i hope to start sewing again as soon as i get them off to school :)
    l
    x

    SvarSlett
  6. You are such a kind and lovely friend Anne Marie! Thank you for this great award! Hjertelig hilsen!!!

    SvarSlett
  7. Tusind tak for den fine award, som du har tilddelt min blog :-). Jeg glæder mig over den.
    Mange hilsner
    Anne-Mette

    SvarSlett
  8. Hia Anne Marie, thank you for the award. It was so kind of you my friend. Congratulations on receiving both of them.

    SvarSlett
  9. Hei,håper du hadde det hyggelig på kurs.
    På Bortelid er det nå masse snø og flotte skiløyper.I helga var det silkeføre.

    SvarSlett
  10. congrats on the awards. How was your class this week end? Looking forward to seing pictures and reading about it.... hint hint...

    SvarSlett
  11. Oh how pretty! Thank you Anne Marie. I'll put this award on my sidebar with pride.

    SvarSlett
  12. Congratulations on winning your awards and thank you for thinking of me. It was very kind of you.

    SvarSlett