Anne Marie Quilt

Velkommen til Anne Maries Quilt !

fredag 12. november 2010

leftover quilt



I have made this quilt out of leftovers I have from another quilt( I have not show'n it yet). I have done some stash busting in my blue box;-) Now I have only dull blue left. I will give this quilt away to an association and they can use it for a lottery . I hope they will like it ;-)

Denne quilten har jeg laget av rester fra en annen quilt, som jeg ikke har vist dere ennå. Jeg har virkelig tømt min boks med blå stoffer og kost meg. Uff nå er det bare kjederlige stoffer igjen. Jeg kommer til å gi denne quilten til en forening som can bruke den i et lotteri. Jeg håper de kommer til å like den:-)


16 kommentarer:

  1. Your left over quilt is lovely Anne Marie with the dots and wave like blues. Great job can't wait to see what the main quilt will look like.

    SvarSlett
  2. Jeg tror helt sikkert at quilten blir godt likt, den er jo kjempefin! Og broderiet i ditt forige innlegg er vakkert! God helg! :o)

    SvarSlett
  3. Hei AnneMarie!
    Den var lekker:)Du får ting unna.:)
    God Helg!Klem:))

    SvarSlett
  4. Så flott quilten din er. Flotte fargekombinasjoner. Tror kanskje jeg også skulle rydde i restene mine. . .

    SvarSlett
  5. I always like blue and this blue left over quilt is indeed beautiful. The little hearts give it a special "touch"! I wonder how the big quilt looks like ;-) !

    SvarSlett
  6. What a cute quilt. Someone will be very happy to be the owner. Glad you are doing some stash busting, too.

    SvarSlett
  7. You know, next time you have leftovers you could send them to me. Especially pretty blue ones like this.

    SvarSlett
  8. so easy and so god looking,
    ideal for shirt- quilts
    exuse my english
    Frauke from north gemany

    SvarSlett
  9. I never wear blue or have it in the house but I still think it is a beatiful colour, especially with white. You little quilt is sweet and I hope it will bring a lot of money to the association.

    SvarSlett
  10. Absolutt nydelig quilt med de flotte blå fargene. Klart denne quilten blir satt pris på! Flott av deg å gi denne bort, og veldig fin måte å få brukt opp restene på.
    Jeg gleder meg til å se mor-teppet :o)
    Ha en riktig fin uke.

    SvarSlett
  11. of course they will like it! and what a lovely thing to do as well.
    l
    x

    SvarSlett
  12. I really like this blue quilt:) It is always an interesting result when using different shades of the same colour.

    SvarSlett
  13. I love those little hearts in the corners!

    SvarSlett
  14. Flott blokk å bruke til rester! Det blir allikevel ikke rotet når det er holdt i en fargeskala.

    SvarSlett
  15. Sure they will, Anne Marie! It is blue and it's lovely!

    SvarSlett