Anne Marie Quilt

Velkommen til Anne Maries Quilt !

fredag 5. november 2010

I was a bit behind on my "Vintage Memories Quilt" ..


2 blocks

But not anymore...
This is what I have been doing this last week, block 5,6 and 7 in my "Vintage Memories Quilt". It has been lots of small pieces to sew and ironing. I had a misfault when I was cutting the fabric but luckely there was more than enought fabric in this BOM from the Fathquartershop ;-)
Now there is not long before I can put all the block into one lovely quilt. I am so looking forward to that !
I hope you all had fun at the Blogger Quilt Festival, I had..

Sist uke har jeg brukt til å få hode over vannet i min "Vintage Memories Quilt". Blokker 5, 6 og 7 er ferdig. Så deilig men jeg må innrømme at jeg kutta et av stoffene feil, men heldigvis var det mer en nok stoff igjen fra denne BOM'n fra Fathquartershop!! Små biter er blitt sydd sammen, strøket og til slutt er blokka der;-)
Nå er det ikke lenge før jeg kan begynne å sy hele quilten sammen, he he det blir gøy. Kanskje på tide å begynne å spare penger til quiltinga, hmm.
Jeg håper dere var å besøkte Blogger Quilt Festival, mye fint å se. ( Bare følg linken i posten under )


2 blocks


4 blocks

11 kommentarer:

  1. Nydelege blokker du har sydd. Eg gleder meg til å sjå toppen ferdig.

    SvarSlett
  2. This is going to be a lovely quilt:) It is so good when you can start putting all the blocks together. I look forward to seeing it finnished:))

    SvarSlett
  3. I'm excited to see the finished top with so many different blocks. Your fabrics are so beautiful.

    SvarSlett
  4. Om du har ligget litt etter, kan du trøste deg med at jeg ligger også etter. Har 2 ferdigkuttede blokker liggende som skal syes, og neste er på vei. Men jeg kommer sterkt tilbake. Ønsker deg ei fin helg :)

    SvarSlett
  5. Beautiful blocks and such pretty fabrics!!!!

    SvarSlett
  6. Så mange flotte ting du lager.

    SvarSlett
  7. Tusen takk for koselig hilsen.
    Nå har jeg kikket nedover siden hos deg, utrolig mange fine arbeider. Synd at jeg ikke kunne gå på festninga å se.

    SvarSlett
  8. Heisann...
    Superfine farger...
    14 år...tør ikke tenke på det jeg...he,he...
    Fargekoden på skapdørene er: S4500-N, jotun lady...jeg har brukt dør karm list glans grad 40, med heftegrunn under...
    Veggene: S-1500-N 9915, lady fra jotun vegg 10, fargen heter Morgendis...

    SvarSlett
  9. The blocks look beautiful, you're going to have another wonderful quilt!!

    SvarSlett
  10. It looks like it is coming together really well Anne Marie. Well done for catching up. It's hard sometimes not to panic.

    SvarSlett
  11. Koser meg med å følge Mystery-Quilten din!
    Var for sent ute,desverre. Derfor er det topp å følge deg;den kommer til å bli super:-)

    SvarSlett