Anne Marie Quilt

Velkommen til Anne Maries Quilt !

lørdag 27. november 2010

Advent



I wish all of you a special time before Christmas and please stress less!!

Jeg håper dere alle får en flott adventstid med minst mulig stress!!



I have made 3 new tabelrunners for advent. 2 of them are christmaspresents and 1 is for me ;-)) Design Ranveig at Kreativ quiltshop .

Jeg har laget 3 nye adventsløpere. 2 er julepresanger og 1 er til meg selv;-)) Design
Ranveig på Kreativ i Kristiansand. Hmm dette er min tolkning..


I have been decoration my house for advent, a very nice thing to do.

Jeg har pyntet litt til advent, det er alltid like koselig.


I made this tabelrunner last year ..

Denne løperen laget jeg ifjord..

13 kommentarer:

  1. Så fint du har pynta med nydelege løparar. Ja, dette er ei kjekk tid, og eg har lært meg av med å stresse :) Ha ei flott adventstid, du òg.

    SvarSlett
  2. Flott hos deg Anne Marie:))
    Nydelige løpere,er blir det pynting i morgen.
    Ha en fin helg!Klem:))

    SvarSlett
  3. I like your decorations very much, it makes a nice change from red and white:)

    SvarSlett
  4. I've been decorating for Advent, too! Beautiful table runners! Wishing you a peaceful and blessed Advent season!

    SvarSlett
  5. Beautiful runners. I remember the heart one you made last year. Pretty new blog banner too. Yes, NO STRESS allowed. Is that possible?

    SvarSlett
  6. Dine lilla løbere er bare sp smukke. Efter i årevis ikke at have brudt mig om lilla, er jeg nu nærmest helt forelsket i farven ;-).
    Ha' en god uge.
    Knus
    Anne-Mette

    SvarSlett
  7. Her var mye fint å se siden sist jeg tittet innom. Blir visst ikke så mye pc-tid på meg for tiden....

    Adventløperne dine er helt nydelige!!

    Kos deg i adventstida, ikke stress for mye!

    SvarSlett
  8. Love all the purple wonderfulness. We are decorating for Christmas too.

    SvarSlett
  9. Beautiful table runners. You are surely right we should all stress less. We should be enjoying this time of year. Blessed holidays to you!

    SvarSlett
  10. i love your purple decorations - they look so festive.
    have a wonderful christmas
    l
    x

    SvarSlett
  11. Your tablerunner looks very elegant and special in these blue/lila colours. I like it and it matches to all seasons!
    Wishing you a wonderful Advent!
    Barbara

    SvarSlett