Anne Marie Quilt

Velkommen til Anne Maries Quilt !

søndag 15. januar 2012

Problemer med Blogger

I have had problems with Blogger lately and it has been hard to comment on bloggs and my blogg has been a bit of a mess.. I have just changed my internet reader to Google Chrome and things looks a bit better.. I had a message on my computer that Internet Explorer did not support Blogger anymore so thats why I changed I jumped to Google Chrome. Any one else having the same problem?? I would love to hear your solution!! __________________________________________________________________________ ................. I det siste har jeg hatt ganske mye trøbbel med bloggen min og det har vært vanskelig å lese kommentarer fra dere uten å gå i mailen min. Jeg fikk en melding på pc'n min at Internet Explorer ikke støttet Blogger lenger. Jeg har nå bytte nettleser til Google Chrome og ting ser faktisk litt bedre ut nå og jeg kan lese de koselige kommentarene fra dere. Er det noen andre der ute som har samme problemet og evt har løsning på dette så hører jeg gjerne fra dere !!

5 kommentarer:

  1. Eg har ikkje merka noko spesielt, men det er kanskje fordi eg ikkje har vore særleg ivrig i blogland den siste tida. Desseutan har eg brukt Chrome som nettlesar dei siste månadene.

    SvarSlett
  2. Internet Explorer is awful, always crashing. I've used Chrome since it came out a couple of years ago and like it very much. Since Chrome and Blogger are now both run by Google they should work well together and you should hopefully not have any more problems :-)

    SvarSlett
  3. Vi hade också problem med Internet Explorer tidigare och har använt Google Chrome ett bra tag nu utan större problem- lycka till!!!

    SvarSlett
  4. Jeg måtte også bytte nettleser for en stund siden.Jeg fikk det rådet av ei som har peiling på sånt. Nå fungerer det bra, men det dukker stadig opp ord som er uthevet eller understreket og bak dem er det noe om at jeg er dagens vinner. Har du også dette problemet? Eller vet du hva det er.

    SvarSlett
  5. I started using Mozilla Firefox and I'm really happy with it. IE just has too many problems!

    SvarSlett