Anne Marie Quilt

Velkommen til Anne Maries Quilt !

onsdag 20. juli 2011

No reply commentblogging and some sweet stuff :o))



At our cabin I always enjoy the slow life. I have time to read , stitch, go for walk or just sitt in my own thoughts.The stitchery is a Rosalie Q that I will spend the next 8 years to complete.
In the background you can see a tabelrunner I got from Ulla. Is it not sweet with snow on all the roofs...

På hytta kan jeg nyte et stille/rolig liv. Her har jeg tid til lese, brodere, gå på tur eller bare sitte i mine egne tanker. Broderiet er et Rosalie Q som jeg vil bruke de neste 8 årene på å få ferdig
I bakgrunnen ser dere en flott løper jeg har fått av Ulla. Er den ikke flott med alle husene og snø på taket..




Melanie/Houseelf-doings made me this beautiful tabelcloth for Christmas. It lives at our cabin. The picture is taken on a wonderful day in june this year and as you can see I was enjoying a cup of coffee and my favorite magazine ;-))


Melanie / Houseelf-doings har laget denne flotte quilte duken til meg i julepresang. Den har fått plass på hytta. Bildet er tatt en flott juni dag i år. Som dere ser nyter jeg en kopp kaffe og min favoritt magasin ;-))




Are you a No reply comment blogger please go her and find out how to be a blogger that keeps up with her friends using mail answering when you comment on a blogg !!
It is a very sweet way to answer your friends ;O)

Mange Norske bloggere er No reply comment bloggere og det er så mye koseligere når noen legger inn en kommentar på bloggen min at kan jeg svare vha mailen min.
Denne info'n er på engelsk men veldig informativt.
Hvis du er en no reply comment blogger så bør du seriøst vurdere å gjøre disse endringene på blogginnstillingene dine ;-)) På denne måten kan vi holde kontakt uten at resten av blogg verden ser svarene som går tilbake til den som har lagt inn kommentar hos meg..
Jeg prøver så godt jeg kan å svare alle som legger inn kommentar hos meg, det finnes selvfølgelig perioder da alt topper seg og jeg ikke klarer å svare.

7 kommentarer:

  1. Enig med deg, Anne Marie, at kommentarer er en viktig del av en blogg. Det er bra at man kan komme med utfyllende spørsmål, det er gøy å gi og å få ros. Kommentarer er med på å bygge opp fellesskapet. Kjente det godt da du la igjen kommentaren din til meg her forleden dag :).

    SvarSlett
  2. Beautiful gifts from Ulla and Melanie. That magazine looks inviting and delicious. I think no matter how many times we blog about "no reply" some people still don't get it!

    SvarSlett
  3. You described the main idea of going to a cabin just perfectly! I think enjoying slow life is something too many people have forgotten or not learned - yet.

    SvarSlett
  4. Oh, how I envy you your cabin! I think we all could do with days away from it all :-))
    I love the long term plan you have for your stitchery, LOL! The runner looks great :-)
    I also like very much blocks in your last two posts.
    I agree with you on this "no reply" thing.I can understand that some people do it to protect their identity, but by becoming a blogger, you must be prepared to give up some of the privacy.
    I also like to reply to as many people as the time allows, but some people just make it so difficult :-(

    SvarSlett
  5. It's great that you are using it in a totally gorgeous setting. Perfect! I think I could do with a cabin at the moment. It is a bit busy here.

    I'm sure the stitchery wont take 8 years really! :-)

    SvarSlett
  6. Helt enig i noreply-trøbbelet. er det greit at jeg låner teksten din?

    SvarSlett
  7. I love this table cloth, so colourful. You are a lucky girl!

    SvarSlett