Anne Marie Quilt

Velkommen til Anne Maries Quilt !

onsdag 8. juli 2009

Award fra Sheilasquilteverden




Jeg har vært så heldig å få en award fra Sheilasquilteverden. Tusen tusen takk Sheila jeg er kjempeglad!!
Det har dessverre tatt meg litt tid å legge dette ut pga pc min, som har vært på rep.
Jeg gir den videre til alle som er innom bloggen min og ønsker samtidig alle sammen en god sommer!!
Jeg må bare si at jeg setter så stor pris alle dere som alltid legger igjen kommentarer hos meg, samtidig som jeg også synes at det er spennede at "nye" bloggere besøker meg . Tusen takk!

I have got this lovely award from Sheilasquilteverden and I am so grateful . Thank you so much Sheila.
I want to give this award to everyone who visits me and I also wants to wish you all a great summer!!
Some of you are always very kind and lives me nice comments post after post . Thank you so much it means a lot to me. Some "new " blogger also visits me and that is a lot of fun and I try my best to visit back. Thanks to you too!

5 kommentarer:

  1. Hei Anne Marie!
    Se det ja morro å titte innom en snartur.sitter her å er litt trøtt etter konserten med Katie Malua i går.Fine brikker du sydde til din bror,en idee til meg.Du nevnte det
    jo for meg.Flott melkespann.
    Ja,nå går turen til hytta igjen utpå dagen.Ha god sommer!
    Klem Linda :))

    SvarSlett
  2. Heisann...
    Grattis med awarden...
    Er bare innom en rask tur for å ønske deg en riktig GOD SOMMER...

    SvarSlett
  3. Kære Anne Marie.
    Du ønskes også en vidunderlig sommer. Det er altid dejligt at besøge din inspirerende blog.
    Mange hilsner
    Anne-Mette

    SvarSlett
  4. Congratulations on your award!

    SvarSlett
  5. Hi Anne Marie!
    Thank you very much for your kind words..:)
    I love your quilting too!
    I'll come back for sure! :)
    Grazia

    SvarSlett