Anne Marie Quilt

Velkommen til Anne Maries Quilt !

fredag 18. april 2008

Litt av hvert



Husker dere stoffet jeg bestillte fra Webfabrics til Tonjes quilt, he he. Vi var veldig spent når pakken kom forrige helg. Først så så det alt for gult ut,så jeg ble litt betutta..
Men det er helt likt!!!!!!!!
Det er jo helt utrolig, så nå er det bare å sy ivei.

I have ordered a fabric for Tonjes quilt at Webfabrics, and it turned out to be the same fabric we had and the very one we were looking for. I am sow happy!





Her har jeg vært på Mamututsalget og funnet Lise Bergenes bok om vesker, betalte bare 73 kroner . Har en venninne som jobber i en bokhandel, hun var veldig snill og holdt den av til meg.

A "new" bok written by Lise Bergene Found it on sale at a friends bookstore. I didnt pay much for it sow I am very happy with my bargain.



Jeg har fyllt Zalo på en "oljeflaske", fikk ideen av Lovise: http://loviseshverdag.blogspot.com/. Det er jo mye koseligere å ha denne stående på benken enn den kjederlige Zalo flaska.

I have an oilbottle( You know "Extra VirginOil") for washingdetergent. It looks a lot nicer on my kitchenbench. I got this idea from Lovise :http://loviseshverdag.blogspot.com/.

2 kommentarer:

  1. Denne bog synes jeg at er vældig bra.

    SvarSlett
  2. Morsom ide med zalo på div. flasker.Fint som pynt. Nå må du ikke ta feil flaske til matlaging da. Har akkurat laget min egen blog,så jeg kikker litt rundt hos andre nå.Flott blog du har.

    SvarSlett