Anne Marie Quilt

Velkommen til Anne Maries Quilt !

fredag 26. juli 2013

New place mates

I have made some new Place mates for my youngest daughter..
Roses it is and pink !!
The fabric has been in my stash for ages and I was happy that I could use them making Tonje something nice.
And yes she loved them :-)

Blogger is confusing me.. I am trying to figure out which sizes to pick for my pictures and other stuff..
Still I do not know how to separate my pictures and put some text in the middle..

Nye kuverbrikker til min yngste datter som skal reise til Bergen snart og begynne på lærerskolen.
Roser og søtt skal det være til Tonje.
Hun ble veldig fornøyd :-)
Stoffene har jeg hatt i mine gjemmer en stund, godt å kunne bruke de til noe koselig !

Blogger forvirrer meg for tia. Får spørsmål om størrelser på bilde og om de skal midtstilles. Dette la jeg før i malen min... Jeg får opp HTML koder tror jeg og jeg finner ikke ut hvor det ene bildet slutter og det andre begynner, puh !!!
Noen tips ?? Hvordan fjerner jeg koden og får opp bilder istede ??

Sørlandssommeren er bare helt fantastisk og jeg er glad det er kommet varme lenger nord også.Kos dere !!



Focaccia anyone and yes the wine are just on display in my kitchen .........

9 kommentarer:

  1. Very pretty and girly place mats!

    SvarSlett
  2. Vackra och romantiska och jag blir inspirerad!
    Din dotter kommer att uppskatta gåvan!
    Kram//Maja

    SvarSlett
  3. Very sweet place mats. As for spacing your photos and text...have you tried putting your cursor (arrow) at the space you want you photo them when you add your photo it should be in that space. Same with the remaining photos you want to publish. And I put my photos a X-Large on my blog. I'll be right over to taste your bread.

    SvarSlett
  4. Oj så fina en jätte fin gåva till din flicka!!Bambikramar

    SvarSlett
  5. Det var romantiska tyger som Du sytt dessa bordstabletter i, tycker jag. De var fint att Du sydde dit en spets också. Det passade mycket bra enligt mitt tycke och smak.

    Dollandesign

    SvarSlett
  6. Skjønne brikker og det brødet såg fantastisk godt ut :) Veit ikkje om eg kan hjelpe deg med Blogger... Er så skjeldan innom der for tida at eg veit ikkje om det har skjedd noko nytt.. Du har to "faner" over skrivefeltet Skriv og Html?? Hvis du klikkar på Skriv, får du ikkje då opp vanleg bilde??

    SvarSlett
  7. Very romantic and beautiful place mats for your daughter. The bread looks delicious. Uh huh of course I believe you that the wine is just for decoration. ;-)

    SvarSlett
  8. Lovely place mats, so romantic!

    Hugs,
    Tatyana

    SvarSlett
  9. Nydelige spisebrikker. Tenker mottaker er veldig fornøyd :)

    SvarSlett