Anne Marie Quilt

Velkommen til Anne Maries Quilt !

mandag 9. juli 2012

Inspirert av AnnaKa Opam Juli


Her er mitt bidrag til tidningsutmaningen til Maja Paradis.
Dette er design av AnnaKa og mønster som jeg fant i det siste Quiltemagasinet.
Jeg har lagat en løper til Advent. Denne var morsom å sy men mye arbeid.
Ikke alle svingene med aplikasjon ble like fine, men pytt ..
Under finner dere bilde fra sjektekaia i Stavern og bilder fra Bragdøya ifm Sørlandsgalloppen. (mannen min løper o-løp og jeg henger med litt innimellom)
Nå håper jeg på knall sommer og ønsker alle mine bloggvenner en fantastisk flott
sommer !!! Jeg er snart på tur et eller annet sted ;-)

Maja´s Paradis has a challenge going on and this is my contribution this month.
It is a tabelrunner, design AnnaKa. The colors are perfect for Advent but I guess that is a bit early .The application is not perfect but who cares..
It is not easy with all those curves!
Under is some of my weekend pictures from Stavern and Bragdøya near to Kristiansand.
I wish all of my blogg friends a terrific summer and I am soon of somewhere ;-)







Gamle sjekter i Stavern


Bragdøya


Badestranda på Bragdøya, kjempekoselig.



Badebukta Bragdøya

12 kommentarer:

  1. Kjempefin adventsløper, som kan brukes hele året;) Og så stemningsfulle bilder!

    SvarSlett
  2. I like most of AnnaKa's designs and this one is very pretty. I think you should be pleased with it.
    Nice pictures from your weekend, thank you for sharing them with us:-)

    SvarSlett
  3. Flotte blomsterløper,ååå skal si du ligger forut.
    Jeg er ikke kommet lenger en til sommerting.
    Flotte bilder fra Stavern og Bragdøya.
    God tur:)Her har jeg to dager igjen med jobb.
    Drar ut på hytta fredag eller lørdag.
    Gleder meg masse,jhuu.Snakkes.Klem:))

    SvarSlett
  4. Vad roligt att du också ville vara med i Tidningsutmaningen!
    Jättefin duk du sytt och du gjorde allt rätt med det övriga, så nu har du en lott hos mig (ett streck i min anteckningsbok).
    Fina bilder du bjuder på i övrigt!
    Kram

    SvarSlett
  5. Flott løper.... Bladet ligger på sypulten min....

    SvarSlett
  6. Very nice runner for your advent table, and you have lovely flowers in the pots under it. The weekend pictures are beautiful, even with the rain.

    SvarSlett
  7. A very pretty table runner. Now you're ready way ahead of time for advent. Gorgeous photos.

    SvarSlett
  8. Veldig fin løper i tøffe farger

    SvarSlett
  9. Flotte bilder og nydelig løper. Ser ut som maaasse jobb med den. Ha en fortsatt fin sommer.

    SvarSlett
  10. Adorable tablerunner!

    Hugs,
    Tatyana

    SvarSlett
  11. Lovely work Anne Marie. Purple is lovely for Summer too. The boats look so jolly in the sunshine. Have wonderful travels!

    SvarSlett