Anne Marie Quilt

Velkommen til Anne Maries Quilt !

søndag 28. oktober 2007

"Quilters night out "på Kreativ Quilt fredag 26/10

Vi var 9 damer på Quilters night out på fredag. Vi ble møtt med et koselig dekket bord med levende lys. Startet kvelden med biff stroganoff , salat og brød. Vi koste oss ordentlig, så tok vi fram Symaskinenene og sydde fram til kl 2330.
Vi har allerede bestemt at vi skal gjenta dette til vinteren.

Løper laget etter et mønster av Jan Mullen, tillot meg å legge en kant rundt på 2". Det synes jeg gjorde seg. denne kommer nok til å ligge på mitt eget stuebord. Der trenger jeg sårt noe nytt.




Detalj fra løperen. Stoffene finner dere i innlegget under.

3 kommentarer:

  1. Hei Anne Marie!Takk for fin kveld.Løperen din ble riktig lekker.Synd du ikke kan komme i morgen.Tror det blir et spennende tema. Ha en fin uke. :)

    SvarSlett
  2. heisann. nydelig løper du har sydd deg :D
    Koselig blogg med masse fine!!!
    Ha en flott og kreativ helg!

    SvarSlett
  3. Heisann. Takk for deilig muffinsoppskrift. Yoghurt gjør dem saftige og holdbare vil jeg tro. Har allerede bakt dem, og de var veldig gode. Lurt med yoghurt, kanskje andre smaker er gode også. Har du prøvd annet enn skogsbær? Jeg drysset litt melis over ved servering. Lekkert og lettvint.

    Løperen din var kjempefin. Den kommer du nok til å bruke mye.
    Ha en fin helg.

    SvarSlett