Anne Marie Quilt

Velkommen til Anne Maries Quilt !

søndag 16. mars 2014

Swoon blocks # 3 , 4 and 5.


Here are my new Swoon block´s. I just got the hang of making these blocks and my goal are to use fabrics that I already have.. Ehe I might have to buy some dark blue fabrics though because the fabric I have are not the right blue.

Her er mine 3 nye Swoon blokker. Nå begynner jeg faktisk å få litt flyt når jeg syr og jeg trenger ikke sjekke mønsteret hele tiden. Jeg prøvde å sy 2 blokker på en gang men det ble bare noe surr.
Jeg prøver så godt jeg kan å bruke stoffer fra lageret mitt men mørke blått er mangelvare.
Til helga er det Norsk Quilteforbunds Årsmøte i Kristiansand/ Sørlandsparken. Det gleder jeg meg veldig til!
Jeg skal bo på hotellet i 2 netter, så jeg håper å se noen av dere bloggere der :-)

8 kommentarer:

  1. Så fine blokker! Og du så forskjellige de blir med fargebytte! Jeg gleder meg til Kristiansand og quiltehelg! Så da treffes vi sikkert;)

    SvarSlett
  2. Kjempefine blokker!
    Jeg kommer ikke til årsmøtet i år, men er sikker på dere får noen flotte dager.

    SvarSlett
  3. Disse blokkene er nydelige, og fargene og stoffene du har valgt er så fine!!

    SvarSlett
  4. Kjempefine blokker, og morsomt å se hva fargevalget gjør. :-)

    SvarSlett
  5. Really nice blocks - swoon(?),
    x

    SvarSlett
  6. Beautiful blocks, and you manage to make the perfect fabric combinations. You have a good stash. Have a great time at the quilt meeting!

    SvarSlett
  7. Lovely work Anne Marie, and each block is unique.

    SvarSlett
  8. Flotte blokker! Jeg kjøpte mønsteret i helgen, så jeg skal prøve....etter hvert...

    SvarSlett