Anne Marie Quilt

Velkommen til Anne Maries Quilt !

lørdag 14. juni 2008

A new award from Lappeguri, jippi!!!



Jeg har fått enda en utmerkelse, utrolig!
Tusen Takk Laila/Lappeguri...
Jeg blir litt stum når jeg tenker på jeg nesten ikke har hatt tid til besøke bloggere/dere med kommentarer eller sy så mye i det siste.
Jeg synes det er kjempegøy hobby å være en blogger og setter veldig pris på hver eneste kommentar som dere legger igjen. Bare så dere vet det.
Sommeren i Norge er bare alfor kort så jeg prøver å være ute mest mulig når fin været er på besøk. Sy kan jeg gjøre senere.
Har fått en gladmelding fra Quilte'n i dag , begge sengeteppene mine er ferdig. Så nå blir det snart Arendals tur igjen. Så Linda er du klar???

I have got a new award from Lappeguri and I am realy amazed and very grateful for this award.
I have been realy superbusy lately and have not been able to blogg or make comments lately, I will try to improve . I have to say that I realy enjoy every singel comment on my blogg and in a way it make me feel like a have friends all over the world.
I had a phonecall from Quilt,n today and both my quilt are ready I am so excited!

I would like to give this award to Gudrun and Berlind, to great quilters from Island!
I realy apriciate their visits on my blogg!!


Take care everybody and stay happy in bloggland

2 kommentarer:

  1. Congratulations! Quilting bloggers are truly wonderful, aren't they?

    SvarSlett
  2. Tak skal du ha Anne Marie.

    SvarSlett