Anne Marie Quilt

Velkommen til Anne Maries Quilt !

onsdag 9. april 2008

Tonjes quilt, almost there...



Jeg har jobbet på Tonjes quilt i den siste uke. Her er et forslag til hvordan jeg tror det kan bli. Ser det greit ut. På de bare i trekantene ser jeg for meg helt hvitt stoff. Har et fint et med små hvite ruter, har selvfølgelig ikke nok av det så jeg har vært å søkt på butikker i USA og funnet stoffet. Fant det på denne nettsiden:http://www.webfabrics.net/servlet/StoreFront
Ca 6 dollar for 1 Yard, hmmm det blir 30 kroner meteren. Kjøpte 3m og håper inderlig at det er samme stoffet som jeg har ifra før av.
Tonje er utålmodig og liker ikke at jeg jobber på andre prosjekter enn hennes. Godt jeg får en pause mens jeg venter på stoffet fra USA.



I am working on Tonje's quilt lately and I can see the end now and that is very nice. Tonje is very eager to get this quilt finished and that kind of cute. I have found a white fabrics I love and I am going to use in the opens space in the picture above.
Just a little problem I don't have enough. I have been surching around internet and found it on this zite: http://www.webfabrics.net/servlet/StoreFront.
For us norwegians this place has very reasonable prices, only 6 dollar pr yard. I only hope the fabrics turns out to be the right one.

12 kommentarer:

  1. That is a very good deal on fabric! I hope it is the one you want. The quilt is very pretty so far, sort of dreamy. Can't wait to see it pieced together.

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å se dette ferdig. Tror det blir veldig flott. Ha ei riktig fin helg.

    SvarSlett
  3. Så fint prosjekt du holder på med. Det blir artig å se hvordan det blir når det er ferdig.

    Ha en fin torsdag.

    SvarSlett
  4. Hei Anne Marie!Så flott teppet til Tonje blir.Her er det ingen sykløe for tiden.Har travle dager på jobb
    så det blir deilig med helg.
    Ha en fin kveld!Klem Linda :))

    SvarSlett
  5. I have purchased before from Web Fabrics and they are very good about getting your order out and communicate very well with you. You should be happy!

    SvarSlett
  6. Dette såg skikkelig flott ut! Håper du får tak i det rette stoffet! Gleder meg til å se det ferdige resultatet!

    Ha en flott kveld!

    SvarSlett
  7. Don´t you have to pay taxes and vat when it comes to Norway? The quilt is going to be great.

    SvarSlett
  8. Så flott det blir. Skjønner godt at Tonje venter. God helg!

    SvarSlett
  9. Så fint det bliver tæppet, må håbe at stoffet du har bestil passer, sjovt at du skal en tur til Aalborg, synd at du ikke når at handle, patchworkforretning i Niels Ebbensgade som er side gade til gågaden.Du må ha en god weekend.

    SvarSlett
  10. Nydelige farger du holder på å sy teppe av, får bare håpe stoffet er det sammen - fint blir det uansett...

    Ha ei koselig helg...

    SvarSlett
  11. Heisann! dette ser spennende ut.
    Skal bli gøy å se det ferdigt. Lykke til!!

    SvarSlett
  12. Veldig koselig med sambygdinger!:-) Mye fint hos deg, altså, jeg har ikke sydd noen store quilts selv, men noe småtteri har det blitt. Ingen som jeg er så altfor stolt av, for de ble sydd i en tid hvor jeg hadde litt andre preferanser i farger, kan en si...;-) Ha en fin lørdag! Hilsen fra Borghild:-)

    SvarSlett