Anne Marie Quilt

Velkommen til Anne Maries Quilt !

lørdag 1. desember 2007

Hvor fant jeg dette ...

Dette Skrev jeg lenger ned i innlegget om nine patch:
Denne smarte måten i dele nine patch på fant på bloggen til http://www.anne-grethe.blogspot.com/, hun hadde funnet det på http://snippetsofaquilter.blogspot.com/.
Jeg har kost meg masse med dette mønsteret og det ble hele 3 løpere samt en liten brikke til å ha på Kjøkkenbordet. Laget hele remser av 5", så det ble ganske mange blokker. Har også vurdet å krympe blokka ned til 3.5" eller 4".
Vi får se hva det blir etterhvert. Takk til Anne grethe for at hun delte denne ideen med oss.

3 kommentarer:

  1. Hei AnneMarie! Nå har jeg landa etter byturen.Fikk handla nye tursko,pyntejakke til julekjolen,balltøy til eldstejenta,litt hobbyting til kortlaging.Flott pynt i stua,nå kan advent sige på.Har funnet fram kongerøkelse og staken med helligtrekonge,nydelig duft i huset.God helg!Ps håper du får det kos i Søgne.Klem Linda. :))

    SvarSlett
  2. Hei igjen. Ville bare fortelle at jeg setter stor pris på alle fine ord om meg og bloggen min. Håper du ikke misforsto, men jeg syns du gjør det helt etter min intensjon når du forteller hvor ideene kommer fra, enten det er fra deg selv eller andre. Ønsker deg en flott adventstid!

    SvarSlett
  3. Hei.
    Nydelig løper i adventsfarger.
    Artig å se hva dere holder på med rundt i hjemmene. Jeg nyter å surfe rundt, det gir meg avslapping og inspirasjon i massevis.
    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett